Оплата та доставка

Самовивіз

Інтернет магазин "Хозмарт: живи в гармонії ..." завжди радий бачити своїх клієнтів в нашому офісі, який знаходиться за адресою: м Чернігів, вул. Захисників України, 9, оф., 202

Перед самовивізом з нашого офісу необхідно узгодити замовлення з менеджером, і як тільки Вам повідомлять, що товар надійшов - ви можете приїхати і забрати його.

Доставка по Києву

Доставка по Києву здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта і відповідно розраховується за тарифами цієї служби. При бажанні клієнта кур'єр Нової Пошти доставить посилку на вказану адресу за додаткову плату.
Звертаємо Вашу увагу на те, що доставка по Києву здійснюється кур'єрською службою і консультація клієнтів по функціональним можливостям обладнання або його технічними характеристиками не входить в обов'язки кур'єра. Також кур'єр не виповнює збірку та запуск товару.
Всі питання по збірці і установці обладнання знаходяться в компетенції менеджера Інтернет-магазину, тому, щоб уникнути непорозумінь, необхідно заздалегідь все обговорити.
Оплата товару при кур'єрській доставці здійснюється готівкою кур'єру, або ж заздалегідь на карту ПриватБанку.

Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами згідно тарифів.
Відправка замовлень кур'єрською службою "Нова Пошта" здійснюється щодня, при умові, що товар знаходиться в офісі нашої компанії.
При замовленні оригінальних запасних частин (Husqvarna, Stihl, McCulloch і тд.), - відправка становить до п'яти робочих днів з моменту підтвердження замовлення (за умови, що товар буде сплачений післяплатою), або після оплати на карту Приват Банк. Якщо товар закінчився на складі, його можна попередньо замовити, сплативши при цьому передоплату. Передоплата становить 85% від суми замовлення, або 100% (за умови, що оцінна вартість замовлення являється менше 300 грн.)
Розрахувати вартість доставки Ви зможете, перейшовши за посиланням: http://novaposhta.ua/frontend/calculator/ua. Ми намагаємося вказувати габарити упаковок товарів, якщо дана інформацію не вказана, ви може уточнити приблизну вартість доставки у менеджера. Оплата товару або при отриманні (накладна плата), або на картку ПриватБанку.

Відправка замовлень іншими службами - Ін-Тайм, Delivery - за умови що сума вашого замовлення становить не менше 1000 грн., А також вашому місті має діяти, принаймні, одне відділення даної кур'єрської служби.
Можлива відправка замовлення Укрпоштою (відправка малогабаритних замовлень), в такому випадку вам потрібно буде оплатити повну вартість замовлення + доставку (15-20 грн.). І ви зможете отримати товар у Вашому населеному пункті, навіть якщо у Вас немає відділень кур'єрських компаній!

Оплата товару

На всі замовлення, оцінна вартість яких становить менше 300 грн., йде повна передоплата (це правило стосується всіх регіонів України)!
Безготівковий розрахунок - оплата товару для юридичних осіб. Для того що б здійснити оплату за безготівковим розрахунком Вам потрібно: написати нам лист на нашу електронну адресу: info@hozmart.com.ua. Вказати назву компанії, контактні дані для відправлення посилки (одержувач, телефон, місто, номер складу кур'єрської служби), перелік необхідних вам товарів, а також код ЄДРПО, після чого наш менеджер зв'яжеться з вами і виставить рахунок для оплати. Увага! Рахунок виставляється на суму не менше 1000 грн.
Оплата товару на картку ПриватБанку - швидкий і легкий спосіб оплати. Здійснити оплату можна в будь-якому відділенні Приватбанку (в касі або через термінал самообслуговування), також через систему Приват24 з Вашого комп'ютера або смартфона. При цьому залежно від типа операції стягується комісія банку 2 грн. - З терміналу і від 0,5% до 1% через касу або комп'ютер. Всі комісії при виконанні операції переказу грошей оплачує покупець!
Нова Пошта - оплата при отриманні товару (сума замовлення більше 300 грн.). В даному випадку клієнт оплачує доставку товару, сам товар, а також доставку переказу (накладений платіж) - це 20 грн. + 2% від суми замовлення.
Інтайм - оплата при отриманні товару (сума замовлення від 1000 грн.) В даному випадку клієнт оплачує доставку товару, сам товар, а також доставку переказу (накладений платіж) - це 26 грн. + 1% від суми замовлення.

Умови отримання замовлення в містах України

Видача вантажу здійснюється в офісі компанії-перевізника у Вашому місті або в іншому зазначеному Вами місці.
При видачі вантажу одержувачу необхідно мати при собі паспорт, права або закордонний паспорт. У разі оформлення вантажу на юридичну особу - оригінал довіреності від своєї організації. При собі потрібно мати номер декларації, яка супроводжує Ваше вантаж (або знати місто, з якого був відправлений товар), номер рейсу. Дату відправлення і доставки замовлення Вам заздалегідь повідомить наш менеджер або Ви зможете уточнити цю інформацію у працівника компанії-перевізника.
При отриманні товару обов'язково перевіряйте його цілісність, наявність належної упаковки, а так само відповідність замовленому, в разі не відповідності з замовленням зв'яжіться з нами.
Увага! Через напружену ситуацію в східних регіонах України, припинена поставка товарів до міста Донецьк та Луганськ. В той же час ми відправляємо замовлення в Донецьку і Луганську області тільки за повної передоплати товару.

Повернення запасних частин і комплектуючого

Повернення посилки здійснюється при отриманні замовлення у кур'єрської компанії перевізника (накладений платіж). У разі якщо товар (запасні частини, комплектуючі до мотокоса і бензопилами і т.д.) був оглянутий і отриманий у кур'єрської компанії перевізника - поверненню та обміну він не підлягає! Тому варто поставитися дуже уважно до підбору інструменту для ремонту і запасних частин, обов'язково потрібно знати марку моделі, правильну назву запчастини і рік випуску моделі (в деяких випадках), а також ретельно його оглядати на відділенні компанії перевізника. Все це грає важливу роль в отриманні потрібного Вам товару. Якщо Ви, з якихось причин отримали товар (відповідний замовлення і опису на сайті) і хочете відмовитися від нього, то повернути Ви його вже не зможете.
Якщо Ви не можете самостійно знайти запасну частину, зверніться до наших менеджерів, вони завжди Вам допоможуть підібрати потрібний аксесуар для роботи або запчастину.
Як повернути товар, якщо Ви попередньо оплатили його за безготівковим розрахунком на карту ПриватБанк (для приватних осіб)? Повернення здійснюється за умови, коли товар не відповідає замовленому (розмір не збігається або тип).
Що робити якщо товар не відповідає за кольором? Екран монітора не може передавати чіткий колір, тому в дійсності колір може мати зовсім інший відтінок. Всі фотографії взяті з Всесвітньої мережі Інтернет, і ми не можемо гарантувати Вам, що товар буде поставлений такий як на картинці.
Що робити, якщо вам прийшла не робоча запасна частина? У цьому випадку діє обмін на справну запасну частину або повернення повної вартості.
Які гарантії якості запасних частин? Наш Інтерент-магазин не надає гарантію ні на оригінальні запасні частини, ні на аналоги. Так як ми не можемо бути впевнені в правильності установки і в подальшому обслуговуванні Вашого інструменту.
Що робити, якщо товар прийшов із заводським браком, а Ви його помітили вже попередньо оплативши? В такому випадку ми робимо заміну на запчастину без дефектів.

Бажаємо Вам приємних покупок!